Pretraži ovaj blog

07 siječnja 2010

Prhka pita od čokolade


Iako možda nisam jako ažurna, vjerujte mi da vas pratim, bilježim, pišem i slažem recepte sa strane...a onda će jednom svi ugledati svijetlo moje pećnice i bljesak fotoaparata...kako poetično...

...već neko vrijeme mi se mota ova sličica po glavi a ideju sa zvjezdicama sam uzela s bloga Knjiga recepata by Nina , još malo sam istraživala i mislim da je original recept od NLO, a vidjela sam pitu i kod Vali voli torte... sve u svemu bila je pod istragom...oprostite ako sam nekoga ispustila, ali ova tri bloga su mi ostala zapisana uz taj recept


Ne bih posebno stavljala recept jer se može vidjeti na gore linkanim blogovima, ali reći ću da sam je napravila vrlo jednostavno i lako.... Tijesto sam umijesila ranije i pustila da odstoji i više od pola sata, lagano sam ga razvaljala složila u kalup i napravila zvjezdice za ukras....

...nadjev sam umutila, izlila i po njemu složila zvjezdice....
...sve skupa to je zaista jedna jedostavna a prefina prhka pita od čokolade koja je zaslužila da je i upišem u svoju knjigu s receptima...



Broj komentara: 6:

Tadeja kaže...

Nikad nije kasno! :)
A pita ti je krasno ispala!

Vali kaže...

Odlična mi je bila ta pita! Žao mi je kaj NLO više ne posta. :(

supermama kaže...

mozda nema vremena, nekih drugih obaveza ili nesto slicno...ali hoce sigurno...steta i bilo da prestane

Nina kaže...

odlična pita, odlično si je napravila :)

LoveAffair Cakes by mirela kaže...

izgleda odlicno..

Vasilije kaže...

Predivno je ispala ova pita, kako si napravila ovako sa ovim zvezdicama.
Ako želiš da se zapratimo obavesti me na mome blogu: https://savrsenoalako.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails

Oznake