Pretraži ovaj blog

15 prosinca 2014

Muffini ala barni, najboljiiiiii, najslasniji, najsočniji



Djevojčice su se igrale i mislila sam ih pripremiti nešto jednostavno, brzo, slatko, sočno i prefino. Iako godinama već pravim muffine još nisam našla recept koji bi zadovoljio sve ovo, a u istom trenutku da bude žut, običan i jednostavan. I onda....Uzela sam tablet i ukucala u pretraživač "obični muffini" pojavilo se more recepata ali su mi se svi nekako učinili suhi, previše šuškavi i slično. Za oko mi je zapeo jedan sa sljedećeg linka. I ništa....zasukala sam rukave uzela sastojke koji su stvarno jednostavni i bacila se na posao. U fazi dok sam punila kalupe dosjetila sam se da stavim po jednu žličicu u sredinu kao iznenađenje...I USPJELA sam.

250 g brašna
1 prašak za pecivo
1 vanili šećer
1 jaje
1 dcl ulja
250 g jogurta
100 g šećera
mrvica soli

Umiješati sve suhe sastojke i sve mokre sastojke. Lagano, ali kratko umiješati. I puniti kalupe.
Peći na 180 oko 20 minuta.



1 komentar:

Unknown kaže...

If you're attempting to lose weight then you need to jump on this totally brand new custom keto meal plan diet.

To produce this keto diet service, certified nutritionists, fitness couches, and top chefs have united to produce keto meal plans that are productive, suitable, money-efficient, and delicious.

From their launch in January 2019, hundreds of individuals have already transformed their figure and well-being with the benefits a good keto meal plan diet can provide.

Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones given by the keto meal plan diet.

Related Posts with Thumbnails

Oznake