Pretraži ovaj blog

03 listopada 2008

...dva u jedan...

...uvijek kada sam išla u Varaždin i Čakovec jedva bih dočekala da stignem i naručim klipiće i kavicu...mmmm...tako je bio fin taj doručak...i onda sam malo tražila po netu i našla recept za to, a k tome opaska u receptu je bila da se mogu praviti i slatke varijante, buhtle s pekmezom ili čokoladom...
KLIPIĆI ...(ILI BUHTLE)
...kako napraviti dva kolača od jednog tijesta...
Sastojci:ravno iz moje kuharice
850 g brašna
2 žlice šećera
1 žlica soli
5 dcl mlijeka
2 dcl ulja
1 kvasac
1 jaje za premazivanje
U posudu se stavi toplo mlijeko šećer i kvasac, te se pusti da se digne. Nakon što je kvas proradio pomiješati sve ostale sastojke i izraditi tijesto. Ja sve radim s mikserom i bude mi super. Prekriti krpom taj moment je najvažniji i pustiti tijesto da odmara i da se diže...
Tijesto podijeliti na dva dijela, i napraviti od njih kao francuze te od svake štruce izrezati cca 12 komadića. Svaki taj komadić razvaljati na malo ulja tanko tanko te frkati da se dobiju klipići....

...to napravimo s jednom polovinom tijesta, a od ostatka možemo napraviti recimo buhtle...mmm jako su fine, tope se u ustima....ovako izgledaju u pećnici....

.....a ovako izgledaju gotove na tanjuru... ...možda im nedostaje nekakav preljev od vanilije...

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails

Oznake