Pretraži ovaj blog

02 listopada 2008

...pravili smo štrukle...

...tko kaže da je teško razvući tijesto...pa malo je, ali ako je dobar recept, ako se tijesto odmori i u njemu se odrade svi bio-kem procesi onda je to lagano....a mi smo odlučili probati napraviti štrukle....prave zagorske....jedino nemamo sličicu u konačnoj izvedbi, jer bile su nam tako fine da smo ih brzo smazali...ali da vidite kako mi to radimo evo step by step do pećnice....

...vjerujem da svi imaju neki svoj recept, pogotovo naše bake i mame koje već na opip i pogled znaju da li je dosta brašna, vode, jaja i svega ostaloga...ja ću staviti neki svoj improvizirani, pronađen na bespućima interneta i dorađen u vlastitoj varijanti...

SUPERMAMINI ŠTRUKLI
...jer mamice su štrukle pekli...meni nisu nikaj rekliiii...

Sastojci:
tijesto:
500 g brašna glatkog
1 jaje
2 žlice ulja
sol prstohvat i još malo odokativno
malo mlake vode

nadjev:
100g maslaca
4 jaja
500 g svježeg kravljeg sira
1 kiselo vrhnje
sol po želji i okusu

Od sastojaka za tijesto umijesite tijesto i izradite ja sam mikserom, a tek na kraju rukom dok ne postane glatko. Stavila u posudu, premazala uljem i pokrila. Stajalo je tako jedno pola sata. Za to vrijeme umiješa se nadjev. I kreće u akciju....
Tijesto malo razvaljati mužomlatom (valjkom) a onda lagano razvlačiti prstima i to sve raditi na stolnjaku na koji se malo pospe brašna. Nadjev se stavi na jednu stranu i lagano stolnjakom zarola....Tada se uzme tanjur i izrežu se štrukle.
Nemam ni slike razvučenog tijesta, ali molim vas vjerujte mi...nije baš veliki problem....smiruje živce

....gotove sam ih skuhala u vodi
....poslagala u posudu, prelila vrhnjem i stavila u pećnicu.....
...još vruće smo ih pojeli....ali slike nema

Nema komentara:

Related Posts with Thumbnails

Oznake