Pretraži ovaj blog

03 listopada 2008

...sir i nutella......Nutella Cheesecake Brownies

......kopam si po failovima sa slikama što sam snimila, pa dok imam inspiraciju koristim ono što sam već napravila...da pokažem svoje umijeće
.....gledala ja danima kako se rade ti Brownies-i i našla na rodama na forumu elaborat o Nutella Cheesecake Brownies, uguglala te nasla i stranicu s tim oridjidji receptom pa dajem link http://alpineberry.blogspot.com/ i recept...otrčala kupiti veliku teglu nutelle i umiješala tortu....
..... super mi je jako jako jako fino,a jednostavno mislim da ću je danas ponoviti...

NUTELLA CHEESECAKE BROWNIES

sastojci za donju/brownie/ smjesu:

15 dkg rastopljenoga maslaca
2 velike žlice Nutelle
2 jajeta
1 šalica smeđeg šećera
1 šalica oštrog brašna
1/4 šalice kakaa

sastojci za gornju/cheesecake/ smjesu:

25 dkg ricotta sira /može i kravlji, ali dobro ocijeđen/
3 žlice smeđeg šećera
2 jajeta
3 velike žlice Nutelle

Zagrijete pećnicu na 170. Namažite maslacem i pobrašnite manji kalup za pečenje; (ja sam pekla u kalupu za torte, i kasnije rezala na šnite kao torticu).
Napravite brownie smjesu tako da pomiješajte maslac, Nutellu, jaja i šećer. Dodajte brašno i kakao i sve dobro izmiksajte. Ulijte smjesu u pripremljeni kalup.
Napravite cheesecake smjesu tako da pomiješajte sir, šećer, jaja i Nutellu i dobro izmiksajte. Prelijte preko brownie smjese.
Pecite na 170 stupnjeva oko 40-45 min. tj .dok gornji sloj ne bude čvrst. Režite kad se dobro ohladi; najbolje je kad malo odstoji u frižideru.

1 komentar:

Vali kaže...

Imam ovaj recept. Kolač je odličan, radila sam ga već nekoliko puta. :)
www.valivolitorte.blog.hr

Related Posts with Thumbnails

Oznake